

Procedura o wydanie decyzji o uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej budowy. (Wniosek UD)
Procedura o wydanie decyzji o uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej budowy
WNIOSEK ( UD ),
1. Dokumenty od wnioskodawcy:
- wniosek ( UD ),
Wniosek UD w wersji edytowalnej (27kB)
Wniosek UD - wzór wydruku (70kB) - aktualna mapa do celów projektowych z wrysowaną lokalizacją projektowanej infrastruktury technicznej,
- przekrój poprzeczny przez drogę z uwzględnieniem rzędnych wysokościowych projektowanej infrastruktury technicznej (lub podłużny w przypadku inwestycji liniowej),
- jeden egzemplarz projektu budowlanego (do zwrotu),
- kserokopia decyzji lokalizacyjnej
- upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł
2. Opłaty :
- opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł
UWAGA:
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
- bezgotówkowo na r-k bankowy
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002
- gotówkowo – w kasie:
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek 8:00 – 14:00
3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat
4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber – Wróbel
podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniaktel.
042-215-97-72 w. 18 lub 19
5. Termin i sposób załatwienia sprawy:Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
6. Tryb odwoławczy:
Od niniejszej Decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi Piotrkowska 86, w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach.
Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
7. Podstawa Prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2222 ze zm.).
- Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2018 poz. 2096)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1044)
- art. 39 ust. 3 art. 20 ust. 8 oraz art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r, poz. 2222)
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202)
metryczka
Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 10:22:14)
Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (12 marca 2020, 16:45:56)
Zmieniono: Aktualizacja treści
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1204