

Procedura o wydanie decyzji w celu umieszczenia tablicy reklamowej w pasie drogowym (Wniosek L/R, oraz R)
Procedura o wydanie decyzji w celu umieszczenia tablicy reklamowej w pasie drogowym
ETAP I: Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację reklamy w pasie drogowym
WNIOSEK L/R
1. Dokumenty od wnioskodawcy:
- wniosek (R/L)
Wniosek L/R edytowalny (22kB)
Wniosek L/R wersja do druku (119kB) - szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczoną lokalizacją reklamy ( 2 szt.),
- kserokopia ważnego pozwolenia zgłoszenia budowy, pozwolenia na budowę lub oświadczenie,że dane prace nie wymagają w.w. pozwoleń,
- kserokopię decyzji lokalizacyjnej,
- projekt szaty graficznej reklamy (plus powierzchnia konstrukcji masztu, wspornika reklamy i rzutu stopy fundamentowej) wraz z wymiarami, kolorystyką i treścią,
- wypis z ewidencji gruntów dotyczący działki, na której ma być usytuowana reklama,
- zwymiarowany schemat reklamy i konstrukcji masztu, wspornika reklam i powierzchni rzutu stopy fundamentowej,
- upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł
ETAP II: Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym Wniosek należy złożyć wraz z kompletem załączników minimum na 14 dni przed planowanym terminem zajęcia pasa.
WNIOSEK R
1. Dokumenty od wnioskodawcy:
- wniosek ( R)
Wniosek R - edytowalny (24kB)
Wniosek R wzór druku (99kB) - szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczoną lokalizacją reklamy,
- wypis z ewidencji gruntów dotyczący działki, na której ma być usytuowana reklama,
- kserokopia ważnego pozwolenia zgłoszenia budowy, pozwolenia na budowę lub oświadczenie, że dane prace nie wymagają w.w. pozwoleń,
- upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł,
- projekt szaty graficznej reklamy (plus powierzchnię konstrukcji masztu, wspornika reklamy i powierzchnię rzutu stopy fundamentowej) wraz z wymiarami, kolorystyką i treścią,
- zwymiarowany schemat reklamy i konstrukcji masztu, wspornika reklam i powierzchni rzutu stopy fundamentowej,
- kserokopię decyzji lokalizacyjnej.
- oplata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł
- opłata za zajęcie pasa drogowego naliczana jest w zależności od powierzchni reklamy i ilości dni zadeklarowanych we wniosku (dokładna kwota podana jest w decyzji).
UWAGA:
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
- bezgotówkowo na r-k bankowy
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002
- gotówkowo – w kasie
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek 8:00 – 14:00
zapłaty należnej za zajęcie pasa drogowego należy dokonać po otrzymaniu decyzji administracyjnej w ciągu 14 dni od podpisania decyzji na konto Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach Nr 20 1560 0013 2827 4650 7000 0001 w Getin Noble Bank S.A. lub w placówce Poczty Polskiej.
3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat
4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber – Wróbel
Podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19
5.Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
6. Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
7. Podstawa Prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych ( Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 124)
- Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1044)
- Uchwała Nr XXII/278/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 30 stycznia 2008 r w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego (t.j. obwieszczenie nr 2/2016 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 29 lutego 2016r - Dz. Urzędowy Województwa Łódzkiego poz. 1146 z dnia 09.03.2016)
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1202).
Za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia, zarządca drogi pobiera karę pieniężną w wysokości dziesięciokrotnej opłaty należnej zgodnie z art.40 ust.14b, w związku z art. 40 ust.4, 12 ustawy z dnia 21.03.1985 r o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.).
metryczka
Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 10:18:43)
Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (5 września 2018, 23:46:13)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1440