

Procedura o wydanie wniosku na lokalizację w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (Wniosek L)
Procedura o wydanie wniosku na lokalizację w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
WNIOSEK L
1. Dokumenty od wnioskodawcy:
- wniosek ( L )
Wniosek L (art. 38 - na przebudowę lub remont istniejących w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) - edytowalny (22kB)
Wniosek L (art. 38 - na przebudowę lub remont istniejących w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) do druku (101kB)
Wniosek L (art. 39 - na zlokalizowanie w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) - edytowalny (21kB)
Wniosek L (art. 39 - na zlokalizowanie w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego) do druku (101kB) - aktualna mapa do celów projektowych z wrysowaną projektowaną infrastrukturą techniczną ( szt.2)
- upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł
2. Opłaty:
- opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł
UWAGA :
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
- bezgotówkowo - na r-k bankowy
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002
- gotówkowo – w kasie:
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek 8:00 – 14:00
3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat
4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber-Wróbel
podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19
5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
6. Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich Pabianicach w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
7. Podstawa Prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985r o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.),
- Rozporządzenie ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne ( t.j. Dz. U. 2016r.,poz. 124)
- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017r poz. 1257)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2018r., poz. 1044).
metryczka
Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 10:03:38)
Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (6 września 2018, 08:59:12)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1460