

Procedura o wydanie zezwolenia w celu wyznaczenia zastrzeżonego stanowiska postojowego w strefie płatnego parkowania (wniosek SPP - KOPERTA)
Procedura
o wydanie zezwolenia w celu wyznaczenia
zastrzeżonego stanowiska postojowego w strefie płatnego parkowania
Wniosek
należy złożyć wraz z kompletem załączników minimum na 14 dni
przed planowanym terminem zajęcia pasa drogowego.
WNIOSEK
SPP
1.
Dokumenty
od wnioskodawcy:
- wniosek
(S)
WNIOSEK SPP - wersja edytowalna (22kB)
WNIOSEK SPP - wersja do druku (89kB) - upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Wnioskodawcę wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty skarbowej,
- mapa z wrysowaną dokładną lokalizacją stanowiska parkingowego ( koperty ),
- uzgodniony projekt organizacji ruchu lub zabezpieczenia robót z zarządcą drogi i ruchu,
2.
Opłaty:
- opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00zł
- opłata za zastrzeżone stanowisko parkingowe naliczana jest w zależności od zadeklarowanych dni korzystania z wyznaczonego miejsca ( dokładna kwota podana będzie w zezwoleniu)
UWAGA:
-
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
- bezgotówkowo - na r-k bankowy
Urzędu
Miejskiego w Pabianicach
Getin
Noble Bank S.A.
58
1560 0013 2473 5210 8000 0002
- gotówkowo - w kasie:
Urzędu
Miejskiego w Pabianicach
95-200
Pabianice, ul. Zamkowa 16
kasa
czynna:
poniedziałek
– czwartek 8:00-15:00
wtorek
8:00- 16:00
piątek
8:00
-
14:00
-
zapłaty należnej za zastrzeżone stanowisko postojowe ( koperta )
należy dokonać:
regularnie
za każdy miesiąc przelewem z góry do 20-tego dnia miesiąca
poprzedzającego kolejny miesiąc użytkowania / za cały okres
użytkowania z góry do 20-tego dnia miesiąca poprzedzającego
pierwszy miesiąc użytkowania*:
- bezgotówkowo na r-k bankowy:
Zarządu
Dróg Miejskich w Pabianicach
Getin
Noble Bank S.A.
20
1560 0013 2827 4650 7000 0001
3.
Miejsce
złożenia dokumentów:
Zarząd
Dróg Miejskich
w Pabianicach, ul. Warzywna 1 –
sekretariat
4.
Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik
Działu Technicznego
- P.
Elwira Seyrlhuber-Wróbel
Podinspektor
ds.
wydawania decyzji administracyjnych – P.
Julia
Wasiel
Inspektor
ds. wydawania decyzji administracyjnych
–
P.
Marcin Marciniak
tel.
042-215-97-72 w. 18
lub 19
5.
Termin
i sposób załatwienia sprawy, dodatkowe
informacje:
Wydanie
zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie zgody w terminie do
30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.
Termin
korzystania z zastrzeżonego stanowiska postojowego wynosi
nie mniej niż sześć miesięcy.
Wszelkie
koszty związane z wyznaczeniem stanowiska postojowego (koperty)
– znaków pionowych i poziomych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem
projektu organizacji ruchu ponosi Wnioskodawca.
6.
Tryb
odwoławczy:
Nie
przysługuje.
7.
Podstawa
prawna:
- Stanowisko postojowe (koperta), którego dotyczy powyższy wniosek Wnioskodawcy, zostało wyznaczone na podstawie projektu zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem, zgodnie z art. 13b ust. 6 pkt 2 ustawy z 21 marca 1985r. o drogach publicznych ( Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 poz. 1044).
- Pełnomocnictwo nr 5/2017 z dnia 02.01.2017 wydane przez Prezydenta Miasta Pabianic Pana Grzegorza Mackiewicza w sprawie upoważnienia Pana Stanisława Wołosza Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach do wydawania decyzji administracyjnych oraz pełnomocnictwa nr 6/2017 z dnia 02.01.2017r wydanego przez Prezydenta Miasta Pabianic Pana Grzegorza Mackiewicza w sprawie upoważnienia Pana Sławomira Wasilczyka Zastępcy Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich.
- Uchwała nr Nr XVIII/193/11 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 4 listopada 2011r w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zastrzeżone stanowisko postojowe w strefie płatnego parkowania.
metryczka
Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 09:59:27)
Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (6 września 2018, 09:01:47)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2081