

Procedura o wydanie decyzji na prawach wyłączności. (Wniosek W)
Procedura
o wydanie decyzji na prawach
wyłączności.
WNIOSEK
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z KOMPLETEM ZAŁĄCZNIKÓW MINIMUM NA 14 DNI
PRZED PLANOWANYM TERMINEM ZAJĘCIA PASA DROGOWEGO.
WNIOSEK
W – na prawach wyłączności
1.
Dokumenty
od wnioskodawcy:
- wniosek
( W
– na prawach wyłączności),
WNIOSEK W - edytowalny (28kB)
WNIOSEK W - do druku (98kB) - szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, wraz z podaniem planowej powierzchni zajęcia pasa drogowego,
- uzgodniony projekt organizacji ruchu lub zabezpieczenia robót w pasie drogowym,
- pozwolenie na budowę, zgłoszenie, decyzję lokalizacyjna w przypadku prowadzenia prac w trybie art. 29a Ustawa Prawo budowlane ( Dz. U z 2018r, poz. 1202), lub oświadczenie o braku konieczności składania pozwolenia na budowę / zgłoszenia,
- upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł
- opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł
- opłata za zajęcie pasa drogowego naliczana jest w zależności od powierzchni zajęcia pasa drogowego (dokładna kwota podana jest w decyzji).
UWAGA:
zapłaty
należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
- bezgotówkowo - na r-k bankowy
Urzędu
Miejskiego w Pabianicach
Getin
Noble Bank S.A.
58
1560 0013 2473 5210 8000 0002
- gotówkowo – w kasie:
Urzędu
Miejskiego w Pabianicach
95-200
Pabianice, ul. Zamkowa 16
kasa
czynna:
poniedziałek
– czwartek 8:00-15:00
wtorek
8:00- 16:00
piątek
8:00 - 14:00
-
zapłaty należnej za zajęcie pasa drogowego należy dokonać po
otrzymaniu decyzji administracyjnej w ciągu 14 dni od momenty
uprawomocnienia się decyzji na konto
Zarządu
Dróg Miejskich w Pabianicach Nr
20
1560 0013 2827 4650 7000 0001
w Getin Noble Bank S.A. lub w placówce Poczty Polskiej.
3.
Miejsce
złożenia dokumentów:
Zarząd
Dróg Miejskich
w Pabianicach, ul. Warzywna 1 –
sekretariat
4.
Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik
Działu Technicznego
- P.
Elwira Seyrlhuber-Wróbel
Podinspektor
ds.
wydawania decyzji administracyjnych – P.
Julia
Wasiel
Inspektor
ds. wydawania decyzji administracyjnych –
P. Marcin Marciniak
tel.
042-215-97-72 w. 18
lub 19
5.
Termin
i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie
zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji
administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia
wniosku oraz wymaganych dokumentów.
6. Tryb
odwoławczy:
Stronie
przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego
Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem
Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach w
terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Zgodnie
z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie
biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec
się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji
publicznej, który
wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji
publicznej
oświadczenia
o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez
ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się
ostateczna i prawomocna.
7.
Podstawa
Prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r w sprawie znaków i sygnałów drogowych ( Dz.U.Nr. 170 poz. 1393 wraz z późn. zm.),
- Rozporządzenie ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (t.j. Dz.U. 2016r., poz. 124)
- Kodeks Postępowania Administracyjnego ( t.j. Dz. U. 2017 poz. 1257)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. Z 2018r., poz. 1044)
- Uchwała Nr XXII/278/08 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 30 stycznia 2008 r w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego (t.j. obwieszczenie nr 2/2016 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 29 lutego 2016r - Dz. Urzędowy Województwa Łódzkiego poz. 1146 z dnia 09.03.2016)
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 1202)
Za
zajęcie
pasa drogowego
bez zezwolenia, zarządca drogi pobiera karę pieniężną w
wysokości dziesięciokrotnej opłaty należnej opłaty art.40
ust.14b, w związku z art.
40 ust. 4, 12 ustawy z dnia 21.03.1985 r o drogach publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.).
metryczka
Wytworzył: Elwira Seyrlhuber-Wróbel (12 stycznia 2018)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 stycznia 2018, 12:05:32)
Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (5 września 2018, 22:54:02)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2007